نرم افزار اتوماسیون سازمانی
نرم افزار اتوماسیون یکی از بهترین نرم افزار های پر کاربرد می باشد شرکت نرم افزاری آدا یکی از مجریان نمونه کشوری در تولید نرم افزار اتوماسیون اداری می باشد که توانسته این نرم افزار را برای بخش های مختلف سازمانی ، شرکتی، اداری و تمامی کسب و کارها تولید کند در نرم افزار اتوماسیون ورژن سازمانی شما از هر نقطه جغرافیایی که باشید می توانید با شعب و کارمندان خود در ارتباط باشد این نرم افزار برای اولین بار در ایران بوسیله یک تکنولوژی منحصر بفرد نوشته شده واز نظر سرعت و کارایی تفاوت های بسیاری نسبت به سایر رقبا دارد.
اتوماسیون سازمانی آدا با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرمهای سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینهی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم میکند.
اتوماسیون سازمانی آدا قابلیت پشتیبانی از تعداد زیاد کاربران را با کارایی مناسب داراست. با افزایش تعداد کاربران در سازمان کافیست سخت افزار بهتری اختصاص دهید و نگران سرعت و کارایی اتوماسیون سازمانی خود نباشید. توسعهدهندگان نرمافزار در شرکت نرم افزاری آدا نگاه جدی به موضوع امنیت داشته و راهکارهای آن را در طراحیهای خود مد نظر قرار دادهاند.
اتوماسیون سازمانی آدا به گونهای طراحی شده است که امکان پوششدهی انواع مختلف کسب و کارها و انطباق با مدلهای متنوع گردش مکاتبات در سازمانها را دارد. راهکارهای اتوماسیون سازمانی به نحوی تحلیل و پیادهسازی شدهاند که انعطاف پذیر بوده و به طور کامل نیازهای مشتریان را پاسخ میدهند.شما در این نرم افزار می توانید چندین دبیرخانه با سطوح دسترسی مختلف تعریف نمایید همچنین می توانید تمامی کار های نرم افزار دبیرخانه و کارتابل کارمندان خود را مشاهده کنید و برای هر کدام از کاربران دبیرخانه و کارتابل یک یا چندید کار برای اتمام پروژه تعریف کنید.
امکانات سازمانی نرم افزار اتوماسیون سازمانی
-
قابلیت دسترسی از نقاط مختلف جغرافیایی با سرعت بسیار بالا
-
قابلیت اجرا روی سیستم های Android
-
قابلیت تفکیک شعب خود در سراسر کشور
-
قابلیت ارسال نامه به شعب خود در سراسر کشور
-
پیگیری نامه های ارسالی به شعب
-
ارسال آلارم برای اقدامات روی نامه به شعب مبدا
-
گزارش از آلارم های نامه های ارسالی به شعب
-
آلارم روی نامه های خوانده شده
-
قابلیت تفکیک نامه های ارسالی به سایر شعب
-
دارای نرم افزار پرکاربرد چاپ پستی برای مرسولات
امکانات طلایی نرم افزار اتوماسیون اداری
-
گروه و سمت های چارت سازمانی در اتوماسیون اداری
-
قابلیت تعیین جانشین در بازه های زمانی دلخواه
-
ایمیل سرور
-
ارجاع محرمانه
-
دسترسی برای نامه های محرمانه به بالا
-
پنل SMS
-
تعیین سلسله مراتب ارجاعات اداری
امکانات ثبت نرم افزار اتوماسیون اداری
-
ثبت کلیه مشخصات نامه وارده ،صادره،داخلی،پیش نویس ها، مدارک اعم از نوع نامه ، طبقه بندی نامه،ارجاعات و …
-
ثبت یک نامه در تمامی سال های تعریف شده
-
ثبت نامه در تمامی دبیرخانه های تعریف شده
-
چارت سازمانی بصورت درختواره همراه با کدینگ
-
تعریف و ثبت مکاتبات و اطلاعات سازمان ها ، اشخاص، شرکت ها و …
-
تعریف آدرس ها و شماره تلفن های مشتریان در دفترچه تلفن نرم افزار اتوماسیون اداری
امکانات پیوست نرم افزار اتوماسیون اداری
-
پیوست تمامی فایل ها اعم از exel،rar،zip،word،pdf،powerpoint، autocad،و ….
-
پیوست تصاویر بصورت اسکن مستقیم یا بارگذاری از سیستم های شخصی
امکانات ارجاع نرم افزار اتوماسیون اداری
-
ارجاع نامه با استفاده از چارت سازمانی بصورت درختواره و لیستی
-
امکان چاپ لیست ارجاعات روی یک نامه
-
امکان ارجاع مستقیم بر روی تصاویر نامه
-
ارجاع همزمان یک نامه به چندین واحد یا شخص
-
نمایش تمامی ارجاعات و رونوشت ها در صفحه اصلی با امکان تفکیک آنها
-
امکان ارجاع بصورت گروهی و ارجاع سریع با استفاده از تعریف ارجاعت پیش فرض
-
امکان ارجاع گروهی نامه ها به یک شخص یا اشخاص
-
تهیه فهرستی از عبارت های پر استفاده هر مدیر در سرویس ارجاعات نامه به منظور نوشتن سریع دستورات با استفاده از قالب های متعدد
-
امکان تفکیک و پیگیری نامه های ارجاع شده
-
امکان حذف ارجاع قبل از خواندن نامه در کارتابل مخاطب
-
امکان اضافه کردن مهلت اقدام بر روی نامه ها و پیگیری نامه هایی که مهلت اقدام آنها روبه اتمام است
-
امکان اضافه کردن پیوست به ارجاعات
امکانات جستجو نرم افزار اتوماسیون اداری
-
جستسجو بر اساس فیلد های داخل نامه ها به صورت ترکیبی
-
جستجو کلمه ای یا لایکی و رسیدن سریع به هدف کمتر از چند ثانیه (برای اولین بار در ایران)
-
جستجو بر اساس تمامی فیلد ها و مضمون های نامه ها بصورتی ترکیبی یا حتی کلمه ای (برای اولین بار در ایران)
-
جستجوی پیشرفته در دفترتلفن نرم افزار اتوماسیون اداری
امکانات دسترسی نرم افزار اتوماسیون اداری
-
امکان تعریف یک یا چند دبیرخانه متمرکز و غیر متمرکز و دادن دسترسی به هرکدام برای کاربران
-
امکان تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی دقیق در تمام صفحات نرم افزار اتوماسیون اداری
-
امکان دسترسی در حذف نامه، مشاهده نامه ، امضا، فکس، و …. برای هر کاربر
امکانات کارتابل نرم افزار اتوماسیون اداری
-
تعریف کارتابل مجزا برای مدیران، کارشناسان، و کارمندان
-
ایجاد زونکن شخصی در کارتابل ها
-
نمایش زونکن های دبیرخانه در کارتابل ها
-
ارجاع سریع و گرو هی در کارتابل
-
امکان تعریف پاراف های از قبل آماده شده برای سرعت بالای ارجاع
-
امضا نامه های ارجاعی
-
نمایش مهلت اقدام نامه ها
-
پیگیری نامه های ارجاع داده شده
-
آلارم ویژه برای نامه های ارجاع شده به کارتابل
-
امکان مشاهده آمار روزانه فعالیت ها در کارتابل
-
مشاهده نامه های امضا شده و خوانده شده در کارتابل
-
امکان درج توضیحات و ویرایش روی پوشه های بایگانی، زونکن ها و نامه ها
-
امکان ثبت نامه های داخلی و پیش نویس با درج مضمون نامه و الصاق فایل تصویری یا متنی (Word) و ارجاع آن به کاربران کارتابل
-
تفکیک نامه های خوانده شد و خوانده نشده در کارتابل
امکانات اسکن و بایگانی نرم افزار اتوماسیون اداری
-
قابلیت اتصال به انواع اسکنر های تک برگی و دسته ای
-
امکان ویرایش بر روی تصاویر اسکن شده و نوشتن متن بر روی تصاویر با استفاده از ادیتور و قلم نوری
-
امکان اسکن تصاویر با فرمتهای tiff و Jpg و ذخیره آن ها بر روی رایانه شخصی
-
امکان خواندن تصاویر گروهی
-
ساخت زونکن های مختلف بصورت درختوار و لیستی
-
کدینگ برای ساخت زونکن
-
دسترسی زونکن ها برای هر کاربر
-
جستجوی سریع و مفهومی زونکن و نامه های زونکن ( برای اولین بار در ایران)
-
امکان بایگانی کردن نامه ها در زونکن های تعریف شده
-
امکان بایگانی گروهی نامه ها در یک زونکن و یا چند زونکن
-
امکان برگشت نامه از زونکن ها
امکانات word نرم افزار اتوماسیون اداری
-
تایپ نامه توسط ویرایشگر word 2010,2013,2016
-
امکان تعریف و ذخیره الگو و قالب های متنوع برای متن نامه ها در نرم افزار word
-
ذخیره قالب و متن فایل های word در بانک اطلاعاتی سیستم
-
امکان گروه بندی قالب ها برای دسترسی سریع
-
امکان تعریف الگو و قالب های مختلف جهت تنظیم شماره اندیکاتور برای هر دبیرخانه
-
امکان سطوح دسترسی قالب های نامه برای هر کاربر
امکانات گزارشگیری نرم افزار اتوماسیون اداری
-
امکان تهیه گزارشات متنوع به صورت کلی ، نموداری ، آماری ، جدولی
-
امکان صدور کلیه گزارش های پویا و آماری به نرم افزار های word و Excel
-
گزارش از دفتر اندیکاتور و گزارش از مکاتبات وارده ، صادره، داخلی و …
-
امکان گزارش گیری پویا بر اساس محدوده تاریخ ثبت،فرستنده ، گیرنده ، رونوشت، شماره نامه ، …
-
امکان تهیه گزارش از اقدامات و ارجاعات و تهیه گزارش از نامه های اسکن شده و نشده
-
امکان چاپ لیست ارجاعات روی یک نامه، و گزارشگیری از پروژه های مختلف
-
امکان گزارش های مدیریتی و گزارش از کار های روزانه کاربران
امکانات مدیر سیستم و کاربران نرم افزار اتوماسیون اداری
-
تعریف یک یا چند دبیرخانه متمرکز و غیر متمرکز
-
تعریف پیش کد برای دبیرخانه جهت شماره گذاری نامه های صادره هر دبیرخانه
-
امکان ثبت نامه در سال های مختلف
-
امکان استفاده کاربران متعدد بصورت همزمان
-
امکان تعریف کاربران و تعریف سطوح دسترسی
-
پیگیری تغییرات اعمال شده روی اطلاعات ثبت شده، مشخصات ثبت کننده، تاریخ و زمان ثبت
-
تحت شبکه LAN و Windows 2003,2008,2012, … server
-
پایگاه داده SQL Server 2008,2012,2014
-
چت آنلاین
امکانات فاکس سرور نرم افزار اتوماسیون اداری
-
دریافت فاکس بصورت مستقیم روی سیستم نرم افزار
-
قابلیت ارسال مستقیم فاکس توسط هر کاربر
امکانات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
-
ثبت کلیه اقدامات برای مشتریان با درج تاریخ و ساعت
-
ارجاع اقدامات و زدن تیکت به یکدیگر
-
بایگانی اقدامات
-
نمایش اقدامات بایگانی شده
-
هشدار برای اقدام جدید
-
دسته بندی نوع اقدام برای مشتریان
-
نمایش سوابق اقدامات
-
دسترسی تلفن ها و مشتریان برای کاربران داخل شبکه
-
سیستم آلارم برای ارجاعات و یا تیکت های جدید
-
کارتابل مجزا برای CRM
-
گزارش بسیار قدرتمند بصورت کلی یا جزی از اقدامات مشتریان
-
چرخش مشتری بصورت نامه در فرآیند اتوماسیون اداری و لینک آن با مشتری و …
-
امکان تنظیم هشداردهی برای اقدامات در روز و ساعت مورد نظر
-
امکان ارسال اقدام مورد نظر به دیگر کاربران به صورت هشداردهی
-
درج قرارداد و درج مبلغ قرارداد و پیوست های آنها
-
درج تاریخ شروع و اتمام قراردادها
-
هشداردهی برای قراردادهای به اتمام رسیده