09120981253 info@hamidasri.ir

 https://hamidasri.ir

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس

یکی از مراحل مهم فرایند طراحی سایت، انتخاب CMS یا سیستم مدیریت محتواست. با توجه به زمان و گستردگی تنظیمات اولیه کار، مطمئنا هر کسی ترجیح میده سیستم مدیریت محتوایی داشته باشه که با نیازهای کاری الآن و آیندش مطابقت داشته باشه.

آیفونِ CMS ها

به وردپرس، آیفونِ CMS ها هم میگن، بخاطر بازار غالب فعلیش. در حال حاضر، وردپرس 23% اینترنت رو تو دست گرفته. 26/51% از سایت های رده بالای جهان دارن از وردپرس استفاده می کنن. اگه بخواهیم مقایسه کنیم، جوملا 95/5 درصد و دروپال 68/5 درصد هستن.به جز سهم 15/10 درصدی بلاگر که ابزار وبلاگ نویسی رایگان گوگلِ، هیچ سیستم مدیریت محتوای دیگه ای حتی به 2% هم نرسیده. یعنی وردپرس بین سایت های پرترافیک، حدود 9 برابر محبوب تر از دو رقیب دیگشه.

  • چه عاملی باعث محبوبیت وردپرس شده؟

درسته که وردپرس اول به عنوان نرم افزار وبلاگ نویسی کارشو شروع کرد، اما قالب وردپرس تبدیل به یکی از زبده ترین سیستم های مدیریت محتوای موجود شده. میشه از این قالب ها برای هر چیزی استفاده کرد، از وبلاگ های سفارشی گرفته تا سایت شرکت های بزرگ.اسم های بزرگی مثل وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، CNN و eBay همشون از پلتفرم وردپرس استفاده کردن. اما مزیت اصلی این سیستم نسبت به دروپال و جوملا چی بوده؟

  • استفاده آسان

رابط کاربری ساده وردپرس باعث میشه بروزرسانی سایت و مطالب، از ارسال های وبلاگ گرفته تا چندرسانه ای ها مثل عکس و ویدئو، خیلی ساده و آسون باشه. وردپرس راههای زیادی برای سفارشی سازی سایت پیش پای کاربرها میذاره.میتونید وردپرس رو طوری سفارشی سازی کنید که مطابق نیازهای کاری خودتون بشه. ویرایش محتوای سایت با وردپرس انقدر آسونه که مثل بروزرسانی حساب کانال اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر میمونه که احتمالا هر روز ازش استفاده می کنید یا یه زمانی استفاده می کردید.

https://hamidasri.ir

  • سفارشی سازی

وردپرس استاندارهای سایت ها رو رعایت می کنه و چون PHP منبع بازه، استفاده ازش برای هرکسی که میخواد بعدا هم سایتشو ارتقا بده، خیلی سادست. بخاطر همین مقرون به صرفه ترین و موثرترین راه ساخت سایت محسوب میشه.همونطور که انتظار میره، امکانات و افزونه های زیادی هم داره و میتونه نیازهای هر تجارتی رو مرتفع کنه. با 36330 افزونه که هر روز هم تعدادشون بیشتر میشه و یک دایرکتوری راحت.طبیعت منبع باز بودن وردپرس باعث میشه همه توسعه دهنده های CMS و کاربرها از سرتاسر دنیا بتونن دائما وردپرس رو بهبود ببخشن.

سئو

البته همه میخوان ترافیک بیشتری روونه سایتشون کنن. برای اینکار باید گوگل رو راضی نگهدارید. بخت و اقبال با وردپرسی ها یار بوده و گوگل از یه سری از قابلیت های خاص وردپرس خوشش اومده.پس وردپرس کار سئوتونو راحت کرده و خودش از اساس طوری طراحی شده که مواظب مکانیک های سئو باشه، در نتیجه شما میتونید بیشتر تمرکزتونو بذارید روی تولید محتوا و رتبه سایتتونو بهتر کنید تا ترافیک بیشتری رو به سمت سایتتون بکشونید.برای راحتی کار خودتونم که شده بهتره از وردپرس برای کارتون استفاده کنید، مگر اینکه برای کارهاتون نیاز به یه سری از ویژگی های خاص جوملا یا دروپال داشته باشید. پیشنهاد ما به شما اینه که همه نیازهای خاص کار خودتونو در نظر بگیرید، اما اگه میبینید وردپرس میتونه نیازهاتونو مرتفع کنه، انتخاب اول رو بذارید روی وردپرس.

به خصوص برای مشتری هامون، در صورتی که با خواسته ها و نیازهاشون منافاتی نداشته باشه، تا جایی که بشه از وردپرس استفاده می کنیم. چون هم برای تازه کارها راحت و سادست و هم در صورت نیاز در آینده قابل گسترش و سازگاریه. احتمال اینکه با وردپرس خرابکاری و اشتباه کنید خیلی کمه.

Rate this post