کارگاه گیمیفیکشن در کسب و کار
گیمیفیکیشن به معنی استفاده از بازیها و تفکرات بازیگونه در زمینههایی است که ماهیت بازی ندارند، برای ایجاد تعامل و انگیزه در افراد به منظور رسیدن به اهداف خود است. به طور کلی گیمیفیکیشن ایدهای برای استفاده از بازیها و تکنیکهای بازی برای جلب توجه مخاطب است. واژهی گیمیفیکیشن در سال 2001 توسط نیک پلینگ ابداع شد اما محبوبیت خود را در سال 2010 یافت. یک مثال قدیمی از گیمیفیکیشن برنامهی پرواز مکرر بودند(FFP) که از آنها به عنوان برنامههای وفاداری استفاده میکردند. این برنامههای وفاداری به شکل مایلهای پرواز مکرر بودند و به مشتریان در قبال مسافتی که با این خطوط هوایی پرواز میکردند امتیازهایی میدادند که مشتری میتوانست درپروازهای بعدی آنها را به بلیط تبدیل کند.تکنیکهای گیمیفیکیشن در تلاش برای نفوذ به تمایلات طبیعی مردم مانند مسابقه، موفقیت، نوع دوستی، همکاری اجتماعی و بسیاری دیگر است. کسبوکارهای مختلف میتوانند از گمیفیکیشن با تغییر رفتار کاربران به نفع خود استفاده کنند. یک روش رایج گیمیفیکیشن پاداش دادن به کاربرانی است که کار مورد نظر ما را انجام میدهند. پاداشها میتوانند مدال یا امتیازهایی براساس تخصص و دستاوردهای کاربران باشند.
شرکت تحقیقات گارتنر پیشبینی کرد که تا سال 2018 سرویسهای گیمیفیکیشن به اندازهی فیسبوک، ایبی، آمازون و غیره مهم خواهد بود و بیش از هفتاد درصد از سازمانهای جهانی روش های بازاریابی خود را با هدف تعامل بیشتر با مشتریان تغییر خواهند داد و یکی از این روشها گیمیفیکیشن است و هر سازمانی حداقل یک اپلیکیشن گیمیفیکیشن خواهند داشت.
در کارگاه گیمیفیکیشن مخاطبین ، علاوه بر آشنایی با مفاهیم بالا ، اهمیت این موضوع در کسب و کار و تاثیر گیمیفیکیشن در بازاریابی را درک خواهند نمود این کارگاه در گروههای 10 الی 20 نفری برگزار خواهد شد ضمن اینکه مدت زمان کارگاه دو ساعت می باشد . در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی بین المللی حضور در کارگاه ارایه خواهد شد .
**انجام شد *برای ثبت نام در کارگاره 1 تیر 97 با شرایط ویژه کلیک کنید
**انجام شد *برای ثبت نام در کارگاره 4 اسفند 96 با شرایط ویژه کلیک کنید